Συχνές ερωτήσεις - Κρατήσεις

1Πώς να κάνετε κράτηση;

Ο προτεινόμενος τρόπος είναι να κάνετε μια κράτηση μέσω Διαδικτύου , να συμπληρώσετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και να σας αποσταλεί η επιβεβαίωση άμεσα. Δεν απαιτείται να προπληρώσετε ή να εισαγάγετε δεδομένα πιστωτικής κάρτας για να εξασφαλίσετε την κράτησή σας. Για πιο δύσκολες διαδρομές και ειδικά αιτήματα, η αποστολή email είναι ο καλύτερος τρόπος. Μπορείτε επίσης να κάνετε κρατήσεις μέσω τηλεφώνου (αν και είναι λιγότερο προτεινόμενος τρόπος). Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε να έχετε τον αριθμό της πτήσης σας, την ώρα άφιξης και το όνομα του κύριου επιβάτη για να επιταχύνετε τη διαδικασία κράτησης.

2Πρέπει να αλλάξω/ακυρώσω την κράτηση. Τι πρέπει να κάνω?

Εάν πρέπει να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτησή σας, ο ευκολότερος τρόπος είναι να συνδεθείτε στη διοίκηση της κράτησής σας. Εάν δεν γνωρίζετε τα στοιχεία σύνδεσής σας, απλώς ακολουθήστε τον σύνδεσμο για έναν ξεχασμένο κωδικό πρόσβασης . Μπορείτε επίσης να μας στείλετε email ή να μας καλέσετε.

3Δεν έχω λάβει το email επιβεβαίωσης. Γιατί συμβαίνει αυτό και τι μπορώ να κάνω;

Μόλις ολοκληρώσετε την κράτηση, θα ανακατευθυνθείτε στο προφίλ σας για να κατεβάσετε την επιβεβαίωση PDF ή να επεξεργαστείτε/πληρώσετε την κράτησή σας. Ταυτόχρονα, ένα email επιβεβαίωσης αποστέλλεται στο email σας. Εάν δεν λάβατε επιβεβαίωση, καλό είναι επίσης να ελέγξετε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας για να δείτε αν βρίσκεται εκεί. Διαφορετικά, ενδέχεται να μας δώσετε τη λανθασμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας κατά την κράτηση ή η κράτηση δεν ολοκληρώθηκε. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να ελέγξουμε την κράτησή σας.

4Τα νήπια μετράνε;

Ναι, υπολογίζουμε τα βρέφη και τα παιδιά ως άτομα στο κόμμα σας. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Τσεχίας, είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούμε παιδικά καθίσματα και τα παρέχουμε δωρεάν. Για να είμαστε πλήρως προετοιμασμένοι για αυτό, αφήστε μας ένα σημείωμα στη φόρμα κράτησης, αναφέροντάς μας πόσα παιδιά θα έχετε μαζί σας.

5Τι θα συμβεί εάν η εξερχόμενη πτήση μου καθυστερήσει;

Ο οδηγός σας θα ενημερώνεται για την ώρα άφιξης της πτήσης σας και θα σας περιμένει να σας παραλάβει κάθε φορά που φτάνει η πτήση σας — όλα αυτά χωρίς επιπλέον χρέωση.

6Εάν πρέπει να παραλάβετε κλειδιά από ένα γραφείο πριν πάτε στο διαμέρισμά σας.

Εάν μένετε σε διαμέρισμα διακοπών ή υπηρεσίας και πρέπει να παραλάβετε τα κλειδιά από το γραφείο ενοικίασης/γραφείο κρατήσεων πριν κατευθυνθείτε στο διαμέρισμά σας, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση (αν και οι δύο διευθύνσεις βρίσκονται στο κέντρο της πόλης). Χρεώνουμε επιπλέον χρέωση μόνο εάν ο οδηγός πρέπει να σας περιμένει για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (συνήθως περισσότερο από 15 λεπτά).

7Πώς χρησιμοποιείτε την προγραμματισμένη ώρα άφιξής μου στην αεροπορική εταιρεία για να υπολογίσετε την ώρα παραλαβής μου;

Όταν κάνετε την κράτησή σας για μεταφορά από το αεροδρόμιο, θα μας δώσετε την προγραμματισμένη ώρα άφιξης της πτήσης σας. Από εδώ, παρακολουθούμε την πτήση σας σε "πραγματικό χρόνο", ώστε είτε το αεροπλάνο σας είναι στην ώρα του, είτε νωρίς είτε αργά, να γνωρίζουμε την κατάσταση της πτήσης σας και να σας συναντήσουμε με βάση την πραγματική ώρα άφιξής σας. Λαμβάνουμε επίσης υπόψη ότι θα χρειαστεί να παραλάβετε τα υπάρχοντά σας στη ζώνη παραλαβής αποσκευών. Ο οδηγός είναι παρών στο λόμπι άφιξης περίπου 5 έως 15 λεπτά μετά την πραγματική άφιξή σας.

8Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία σας, αλλά φοβάμαι ότι μπορεί να χάσω την πτήση σύνδεσης. Τι προτείνεις?

Εάν μπορείτε να μας ενημερώσετε στην απίθανη περίπτωση που, για παράδειγμα, χάσετε την πτήση ανταπόκρισης, θα αλλάξουμε την κράτησή σας ανάλογα – δεν υπάρχει χρέωση. Μπορείτε να μας στείλετε email, να καλέσετε ή ακόμα και να μας στείλετε μήνυμα στο +420 777 777 237 για την αναπάντητη πτήση σας.

9Έχω ένα ειδικό αίτημα (ένα παιδικό καρεκλάκι, καροτσάκι κ.λπ.). Πώς σας ενημερώνω;

Εάν χρειάζεστε μια ειδική υπηρεσία μεταφοράς , όπως αυτοκίνητο με παιδικό καρεκλάκι, επιπλέον χώρο για καροτσάκι ή ταξιδεύετε με επιβάτες με ειδικές ανάγκες, σημειώστε το κατά την κράτηση σας.

10Πού συναντάμε τον οδηγό μας; Πώς αναγνωρίζουμε τον οδηγό μας;

Όταν φτάσετε στο σιδηροδρομικό σταθμό ή στο αεροδρόμιο της Πράγας, ο οδηγός μας θα κρατά μια εμφανή πορτοκαλί κάρτα με το λογότυπο της εταιρείας μας και το όνομα του κύριου επιβάτη σας τυπωμένο πάνω της. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες σχετικά με αυτό.

11Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας σας;

Διαχειριζόμαστε τις μεταφορικές μας υπηρεσίες στην Πράγα 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες το χρόνο, συμπεριλαμβανομένων όλων των επίσημων αργιών.

12Πόσος χρόνος χρειάζεται από το αεροδρόμιο της Πράγας μέχρι το κέντρο της πόλης;

Η διαδρομή από το αεροδρόμιο της Πράγας μέχρι το κέντρο της πόλης διαρκεί συνήθως περίπου 25 λεπτά με το αυτοκίνητο και έως 40 λεπτά εάν υπάρχει μεγάλη κίνηση.

13Τι ώρα θα μας παραλάβετε την ημέρα της αναχώρησής μας;

Γενικά προτείνουμε μια ώρα παραλαβής για την υπηρεσία μεταφοράς από το αεροδρόμιο της Πράγας περίπου δυόμισι ώρες πριν από την αναχώρηση της πτήσης σας για πτήσεις εκτός ΕΕ και δύο ώρες πριν από την αναχώρηση των πτήσεων της ΕΕ. Για κοινόχρηστο λεωφορείο ή λεωφορείο, σας συμβουλεύουμε να κάνετε κράτηση για την ώρα παραλαβής σας τουλάχιστον 3 ώρες πριν από την ώρα αναχώρησης της πτήσης. Τελικά, όμως, μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας την ώρα αναχώρησης.

14Τι γίνεται αν έχω πολύ μεγάλες αποσκευές;

Δεν χρεώνουμε για πολύ μεγάλες αποσκευές, αλλά εκτιμούμε ότι σας ενημερώνουμε εκ των προτέρων για να στείλουμε μεγαλύτερο αυτοκίνητο εάν είναι απαραίτητο.

15Προσφέρετε άλλα δρομολόγια μεταφοράς εκτός από τα δρομολόγια του αεροδρομίου της Πράγας;

Ναι, εκτός από τις μεταφορές από το αεροδρόμιο της Πράγας, παρέχουμε επίσης μεταφορά από και προς οποιονδήποτε σταθμό τρένων/λεωφορείων της Πράγας και υπηρεσίες ταξί εντός της Πράγας. Μπορούμε επίσης να κανονίσουμε κατόπιν αιτήματος μεταφορά από την πόλη ή το αεροδρόμιο της Πράγας σε οποιαδήποτε τοποθεσία θέλετε να πάτε.

16Έχετε ασφάλιση;

Η Prague Airport Transfers sro και οι προμηθευτές της έχουν πλήρη ασφάλεια δημόσιας ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος. Ωστόσο, σας συνιστούμε να έχετε ένα συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης που να ισχύει για τη διάρκεια του ταξιδιού σας.

17Ποια είναι η πολιτική σας για το κάπνισμα;

Όλα τα οχήματά μας είναι μη καπνιζόντων.

18Τι θα συμβεί αν ακυρώσω το ταξίδι μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας ανά πάσα στιγμή. Εάν δικαιούστε και η κράτησή σας ήταν προπληρωμένη, η επιστροφή χρημάτων επιστρέφεται αυτόματα στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή. Γενικά, για όλες τις κρατήσεις που προέρχονται από την Πράγα και δεν παρέχονται από λιμουζίνες, παρέχεται πάντα επιστροφή χρημάτων εάν ακυρώσετε τουλάχιστον 2 ώρες πριν την παραλαβή σας. Για ακριβείς λεπτομέρειες, ελέγξτε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας.

19Πότε μπορώ να κάνω κράτηση μεταφοράς αεροδρομίου;

Το σύστημά μας σάς επιτρέπει να κάνετε κράτηση για μεταφορά στην Πράγα έως και 365 ημέρες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού σας.

20Ταξιδεύοντας με σκύλο.

Εάν μεταφέρετε σκύλο, σημειώστε ότι ο σκύλος πρέπει να τοποθετηθεί σε ένα κλουβί για σκύλους. Διαφορετικά, ενδέχεται να μην μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τη μεταφορά σας. Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις για τέτοια μεταφορά, αλλά μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε ένα μεγάλο όχημα ανάλογα με το μέγεθος του σκύλου σας.

21Πώς λειτουργεί η κράτηση;

Αφού συμπληρώσετε τη φόρμα, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης που θα περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες (όπως πού να συναντήσετε τον οδηγό σας, πώς να πληρώσετε κ.λπ.).

22Προσφέρετε βοήθεια σε αναπηρικό αμαξίδιο;

Δεν προσφέρουμε ειδικά εξοπλισμένα οχήματα για τη φιλοξενία χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων. Τα οχήματά μας δεν είναι εξοπλισμένα με ράμπες ή ανελκυστήρες για αναπηρικά αμαξίδια. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τοπική αρχή αεροδρομίου για βοήθεια.

Συχνές ερωτήσεις - Πληρωμές

1Μπορώ να έχω απόδειξη;

Ναι, ανεξάρτητα από το αν πληρώνετε απευθείας στον οδηγό ή στο διαδίκτυο, θα λάβετε στο email σας μια απόδειξη/τιμολόγιο μόλις πληρώσετε. Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε τιμολόγια από τη διαχείριση των κρατήσεών σας.

2Πότε πληρώνω;

Για τις περισσότερες κρατήσεις, μπορείτε είτε να επιλέξετε να πληρώσετε εκ των προτέρων για την υπηρεσία μεταφοράς αεροδρομίου είτε όταν σας πάνε στο ξενοδοχείο σας. Εάν πληρώνετε προκαταβολικά online, ο οδηγός μας θα ενημερωθεί από το σύστημά μας και δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα περισσότερο. Εάν πληρώνετε κατά την άφιξη με μετρητά ή πιστωτική κάρτα, θα πληρώσετε ολόκληρο το ποσό όταν φτάσετε στον προορισμό σας.

3Χρειάζεται να πληρώσω μόνο στο τοπικό νόμισμα της Τσεχικής Κορόνας (CZK);

Φυσικά δεχόμαστε πληρωμή στο τοπικό νόμισμα CZK, αλλά δεχόμαστε επίσης λίρες στερλίνα (GBP), δολάρια ΗΠΑ, ευρώ και άλλα νομίσματα που μπορείτε να επιλέξετε κατά τη διαδικασία κράτησης. Εάν πληρώνετε σε μετρητά σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το τοπικό νόμισμα (CZK), η τιμή μπορεί να διαφέρει ελαφρώς με βάση την πραγματική συναλλαγματική ισοτιμία.

4Οι τιμές σας είναι ανά άτομο ή ανά όχημα;

Οι τιμές για όλες τις υπηρεσίες μας αναγράφονται ανά όχημα και όχι ανά άτομο, εκτός από την περίπτωση της κοινής μας υπηρεσίες μεταφοράς . Με αυτά, η τιμή εξαρτάται από το πόσα άτομα υπάρχουν στο πάρτι σας.

5Πότε πρέπει να πληρώσω για το έμβασμα επιστροφής;

Εάν επιλέξετε να πληρώσετε απευθείας στον οδηγό, πληρώστε το συνολικό ποσό αμέσως όταν φτάσετε στο ξενοδοχείο σας ή για κάθε ταξίδι ξεχωριστά. Σε κάθε περίπτωση, ο σοφέρ μας θα σας δώσει ένα «κουπόνι μεταφοράς» που θα αναφέρει το ακριβές ποσό που καταβλήθηκε (που δηλώνει εάν η πληρωμή περιλαμβάνει μόνο μία διαδρομή ή ταξίδι με επιστροφή).

6Να δώσω φιλοδώρημα στον οδηγό;

Εάν είστε ευχαριστημένοι με την υπηρεσία που λαμβάνετε, συνηθίζεται να δίνετε φιλοδώρημα στον οδηγό σας μεταξύ 5% και 15% της συνολικής σας χρέωσης. Αυτό είναι αποκλειστικά στη διακριτική σας ευχέρεια. Ο οδηγός σας θα εκτιμήσει πολύ ακόμη και μια μικρή συμβουλή.

7Η ομάδα μας μένει σε διαφορετικά ξενοδοχεία. χρεώνετε επιπλέον για επιπλέον τοποθεσίες αποβίβασης;

Η τιμή μεταφοράς μας από το αεροδρόμιο της Πράγας περιλαμβάνει δύο ξενοδοχεία με αποβίβαση (αν βρίσκονται στο κέντρο της πόλης). Εάν το πάρτι σας πρόκειται να πάει σε περισσότερα από δύο ξενοδοχεία ή σε μια επιπλέον διεύθυνση έξω από το κέντρο της πόλης, ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον χρέωση 200 CZK για κάθε επιπλέον παράδοση ανά κράτηση. Εάν συμβαίνει αυτό, θα ενημερωθείτε σχετικά στο email επιβεβαίωσης αφού κλείσετε την υπηρεσία μεταφοράς στην Πράγα μαζί μας.

8Χρέωση στάθμευσης αεροδρομίου

Η χρέωση στάθμευσης αεροδρομίου περιλαμβάνεται στην τιμή. Λάβετε υπόψη τις ακόλουθες προϋποθέσεις. Ο οδηγός μας θα περιμένει στο λόμπι του Terminal 1 περίπου 20 λεπτά μετά την ώρα άφιξης της πτήσης ή 15 λεπτά εάν φτάσετε στον τερματικό σταθμό 2. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι ο οδηγός θα περιμένει έως και 60 λεπτά από την ώρα άφιξης. Εάν δεν έχετε αποσκευές check-in και βάλετε μια σημείωση ή ενεργοποιημένη επιλογή (X) Χωρίς αποσκευές check-in , ο οδηγός θα είναι έτοιμος σε κάθε τερματικό σταθμό 10 λεπτά μετά την άφιξη της πτήσης και θα αναχωρήσει 45 λεπτά μετά την άφιξη. Πριν ο οδηγός αναχωρήσει από το αεροδρόμιο, θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας στο παρεχόμενο κινητό τηλέφωνο. Εάν περιμένετε περισσότερο ή χρειάζεστε μεγαλύτερη αναμονή, σημειώστε την κράτηση.

9Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα κατά την άφιξη;

Ναι, είναι δυνατό για τα περισσότερα δρομολόγια να ξεκινούν από την Πράγα ή το αεροδρόμιο της Πράγας. Μπορείτε επίσης να πληρώσετε εκ των προτέρων μέσω της ιστοσελίδας μας χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα. Εάν πληρώσετε κατά την άφιξη στον προορισμό σας, δεχόμαστε Visa, Mastercard και AMEX.

10Μπορώ να πληρώσω με κάρτα μέσω τηλεφώνου;

Ναι, αλλά μόνο για κρατήσεις όπου απαιτείται προκαταβολή. Συνήθως απαιτούνται προκαταβολές μόνο για μεταφορές που προέρχονται εκτός Πράγας και για επιλεγμένες τεντωμένες λιμουζίνες. Δεχόμαστε μόνο κάρτες VISA και Mastercard για πληρωμές μέσω τηλεφώνου και θα χρεώσουμε μόνο το 30 ή το 50% του συνολικού ποσού, με το υπόλοιπο να καταβάλλεται απευθείας στον οδηγό. Διαφορετικά, μπορείτε να πληρώσετε πολύ εύκολα μέσω internet ή με κάρτα στον οδηγό.

11Εγγυάστε την επιστροφή χρημάτων, την αποζημίωση ή την επιστροφή χρημάτων;

Ναί. Στη σπάνια περίπτωση που δεν μπορούμε να σας παρέχουμε την υπηρεσία μεταφοράς της Πράγας που υποσχεθήκαμε , θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματα. Εάν δεν σας περιμένει κανένας οδηγός στο αεροδρόμιο μόλις φτάσετε, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό για να μάθετε γιατί και ζητήστε αμέσως έναν εναλλακτικό οδηγό.