Συχνές Ερωτήσεις

1Μπορώ να ακυρώσω μια κράτηση για την οποία έχω ήδη πληρώσει και να λάβω επιστροφή χρημάτων;

Ναι, στις περισσότερες περιπτώσεις, υπάρχει περίοδος προειδοποίησης δύο ωρών. Έτσι, εάν ακυρώσετε τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την έναρξη της περιοδείας, εγγυόμαστε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις, όπως η κρουαζιέρα με σκάφος Jazz ή η ιδιωτική περιήγηση, όπου ισχύει 24ωρη περίοδος ειδοποίησης. Εναλλακτικά, μπορούμε να σας προσφέρουμε μια επιλογή να πραγματοποιήσετε την ίδια περιήγηση σε διαφορετική ώρα ή διαφορετική ημερομηνία ή να ανταλλάξετε την περιήγηση με άλλη. Εάν η εκδρομή αντικατάστασης είναι πιο ακριβή, θα σας ζητηθεί να καλύψετε τη διαφορά τιμής.

2Μπορώ να αλλάξω μια κράτηση εάν ο καιρός δεν είναι τόσο καλός (βρέχει κλπ);

Ναι, αλλά θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε τουλάχιστον δύο ώρες πριν την έναρξη της περιοδείας. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις, όπως η κρουαζιέρα με σκάφος Jazz ή η ιδιωτική περιήγηση, όπου ενδέχεται να ισχύουν ειδικοί όροι. Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε μια τέτοια περιοδεία όπου συμφωνήθηκαν ειδικοί όροι, δεν είναι πάντα δυνατό να παρέχετε μια αλλαγή δωρεάν εάν ειδοποιηθεί πολύ αργά.

3Προσφέρετε εκπτώσεις σε παιδιά, φοιτητές, ηλικιωμένους ή ομάδες;

Παρέχονται εκπτώσεις σε παιδιά, φοιτητές (με έγκυρη κάρτα ISIC), ηλικιωμένους και μεγαλύτερες ομάδες, εάν καθορίζονται για μια κατάλληλη ξενάγηση. Όπου δεν προσδιορίζεται σαφώς, δεν υπάρχουν διαθέσιμες εκπτώσεις.

 

4Οι τιμές για βόλτες, ξεναγήσεις, εκδρομές είναι τελικές;

Δεν υπάρχουν κρυφά πρόσθετα: δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις υπηρεσιών, φόροι, χρεώσεις κράτησης ή χρεώσεις πιστωτικής κάρτας.

5Πώς λαμβάνω το εισιτήριο/κουπόνι για την περιήγησή μου;

Με την παραλαβή της κράτησής σας, σας στέλνουμε επιβεβαίωση κράτησης μέσω email. Η επιβεβαίωση μέσω email είναι το εισιτήριό σας. Εκτυπώστε το ή αποθηκεύστε το στο τηλέφωνο/tablet σας και παρουσιάστε το στην αρχή της εκδρομής ή της κρουαζιέρας.

6Οι τιμές περιλαμβάνουν φόρους; Οι τιμές σας είναι ανταγωνιστικές;

Οι τιμές των εισιτηρίων είναι ανά άτομο, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων. Οι τιμές είναι ίδιες ή χαμηλότερες από αυτές που θα πληρώνατε στην Πράγα και δεν υπάρχουν χρεώσεις κράτησης, χρεώσεις υπηρεσιών ή χρεώσεις πιστωτικής κάρτας. Οι τιμές για εκδρομές προς πώληση (δείτε την ενότητα Ειδικές Προσφορές ) αντιπροσωπεύουν εξαιρετική αξία, η οποία είναι δύσκολο να βρεθεί οπουδήποτε αλλού. Με τους γενναιόδωρους όρους ακύρωσης, ακόμα κι αν βρείτε μια καλύτερη προσφορά ενώ βρίσκεστε στην Πράγα και έχετε επιλέξει να προπληρώσετε, μπορείτε και πάλι να ακυρώσετε την κράτησή σας χωρίς ποινή (αν μας ενημερώσετε δύο ώρες πριν από την περιοδεία). Οι περισσότερες από τις περιηγήσεις μας δεν χρειάζεται να είναι προπληρωμένες.

7Όλες οι εκδρομές, οι περιηγήσεις ή οι περιπάτους με οδηγό είναι φιλικές προς αναπηρικά αμαξίδια;

Όχι, μόνο ορισμένες εκδρομές/βόλτες/περιηγήσεις είναι διαθέσιμες για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων. Απαιτείται ένας σύντροφος για να βοηθήσει στην επιβίβαση και αποβίβαση στο πούλμαν/μικρό λεωφορείο σε όλες τις περιπτώσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά με τη συγκεκριμένη εκδρομή που σας ενδιαφέρει και θα σας ενημερώσουμε εάν είναι διαθέσιμη για αναπηρικά αμαξίδια.

8Υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα στην εκ των προτέρων κράτηση;

Η Πράγα είναι μια δημοφιλής πόλη και συνιστάται να κάνετε κράτηση εκ των προτέρων. Σας εξασφαλίζει μια θέση στην περιοδεία της επιλογής σας, την ημέρα της επιλογής σας.

FAQ - Περίπατοι και περιηγήσεις

1Θέλω να κάνω περισσότερες από μία περιηγήσεις: ποιοι είναι οι καλύτεροι συνδυασμοί; Δεν θέλω να ξαναδώ τα ίδια πράγματα.

Ορισμένες εκδρομές περιλαμβάνουν μέρη άλλων περιηγήσεων, ή με άλλα λόγια, εάν πάτε σε μία περιοδεία, μπορεί να δείτε κάτι που έχετε ήδη δει. Για παράδειγμα, η εκδρομή Superior είναι παρόμοια με τη δωρεάν/δωρεάν εκδρομή μας. Έτσι, αν πάτε στο Superior Tour μας, δεν υπάρχει λόγος να κάνετε τη δωρεάν περιήγησή μας και το αντίστροφο. Η περιήγηση στο Κάστρο της Πράγας ή η περιήγηση στην Εβραϊκή Συνοικία περιλαμβάνεται επίσης εν μέρει στη Δωρεάν περιήγηση ή στην Superior Tour, οπότε αποφασίστε προσεκτικά ποια προτιμάτε, καθώς δεν συνιστάται να κάνετε και τις δύο. Κυρίως αρκεί να κάνετε μόνο μία περιήγηση στην πόλη. Άλλοι συνδυασμοί περιηγήσεων ή ημερήσιες εκδρομές είναι μια χαρά.

2Εγγυώνεστε μια θέση σε μια περιοδεία αν εμφανιστώ στο σημείο συνάντησης;

Οχι. Πρέπει να κάνετε κράτηση online για να είστε 100% σίγουροι για ένα μέρος. Δεν έχουμε χρεώσεις ακύρωσης, έτσι ώστε να μπορείτε να ακυρώσετε οποιαδήποτε στιγμή έως και μία ώρα πριν την έναρξη της περιοδείας, επομένως δεν υπάρχει κίνδυνος για εσάς.

3Προσφέρετε εκδρομές μόνο στα αγγλικά;

Οι εκδρομές που προσφέρονται στον ιστότοπό μας, εκτός από μεμονωμένες εκδρομές, ιδιωτικές εκδρομές ή περιηγήσεις με αυτοκίνητο στην Πράγα, πραγματοποιούνται κυρίως στα αγγλικά. Ωστόσο, οι ίδιες εκδρομές ορισμένες ημέρες είναι δυνατές και σε άλλες κύριες γλώσσες όπως τα γερμανικά, τα γαλλικά, τα ιταλικά ή τα ρωσικά (ελέγξτε τη φόρμα κράτησης ιστότοπου για να δείτε εάν μια συγκεκριμένη περιήγηση είναι διαθέσιμη στη γλώσσα σας). Ωστόσο, οι περιηγήσεις σε άλλες γλώσσες ενδέχεται να έχουν διαφορετική τιμή.

4Πού ακριβώς μπορώ να βρω τον ξεναγό σας;

Αυτό είναι πολύ απλό. Το σημείο συνάντησης για όλους τους περιπάτους (εκτός από το Beer and Ghost Tour) βρίσκεται στη γωνία της οδού Παρισιού (Pařížská) και της Πλατείας της Παλιάς Πόλης, απέναντι από την Εκκλησία του Αγίου Νικολάου δίπλα στο τσεχικό γραφείο τουρισμού. Μπορείτε να ρωτήσετε στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου σας για ακριβείς οδηγίες. Η πλατεία της Παλιάς Πόλης βρίσκεται σε μικρή απόσταση με τα πόδια από το σταθμό Staroměstská του μετρό ή του τραμ και είναι μια από τις πιο διάσημες τοποθεσίες στην Πράγα. Στη συνέχεια, αναζητήστε μια κόκκινη ομπρέλα με το λογότυπο της Prague Airport Transfers και θα βρείτε τον ξεναγό μας να σας περιμένει κοντά. Αυτό είναι επίσης το σημείο συνάντησης για τη Δωρεάν περιήγησή μας. Υπάρχει διαφορετικό σημείο συνάντησης για όλες τις κρουαζιέρες. Δεν υπάρχει ξεναγός για κρουαζιέρες και θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες στο email επιβεβαίωσης σχετικά με το πού αναχωρεί το σκάφος ( δείτε φωτογραφίες ).

5Πόσο μεγάλα είναι τα γκρουπ ξεναγήσεων; Τι είδους οχήματα χρησιμοποιείτε;

Το μέγεθος των ομάδων περιήγησης ποικίλλει ανάλογα με την εποχή κ.λπ. Συνήθως τους καλοκαιρινούς μήνες οι ομάδες είναι μεγαλύτερες σε σχέση με τους χειμερινούς μήνες. Αλλά για την άνεσή σας, δεν συγκεντρώνουμε ποτέ πάρα πολλά άτομα, ή μπορεί να χρησιμοποιήσουμε περισσότερους ξεναγούς, να χωρίσουμε την ομάδα κ.λπ. Εάν η εκδρομή παρέχεται με όχημα, συνήθως χρησιμοποιούμε μίνι λεωφορεία με θέσεις για 4, 8 ή 20 επιβάτες. Για ιδιωτικές εκδρομές, έχετε την επιλογή να καθορίσετε το μοντέλο ή τον τύπο του οχήματος που μπορεί να σας ταιριάζει καλύτερα (για παράδειγμα, μπορείτε να προτιμήσετε ένα μίνι λεωφορείο αντί για ένα σεντάν κ.λπ., ανάλογα με τη διαθεσιμότητα).

6Η δωρεάν περιήγησή μας σε σύγκριση με άλλες δωρεάν περιηγήσεις.

Υπάρχουν μερικές άλλες δωρεάν περιηγήσεις στην Πράγα και δεν χρειάζεστε "κουπόνι" ή να χρησιμοποιήσετε μια εταιρεία μεταφοράς αεροδρομίου για να εγγραφείτε - εμφανιστείτε. Υπάρχουν όμως κάποιες παγίδες και κάποιες διαφορές. Όλες οι άλλες δωρεάν περιηγήσεις λειτουργούν σε ένα σύστημα που βασίζεται σε φιλοδώρημα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πληρώνετε προκαταβολικά, αλλά σας ζητείται ευγενικά να αφήσετε ένα φιλοδώρημα στο τέλος της περιήγησης. Γι' αυτό είμαστε διαφορετικοί - με τις δωρεάν συμβουλές περιήγησης δεν αναμένονται, καθώς οι ξεναγοί μας πληρώνονται πλήρως. Η δωρεάν τετράωρη περιήγησή μας είναι μεγαλύτερη και καλύπτει μια πολύ ευρύτερη περιοχή από τις περισσότερες άλλες δωρεάν περιηγήσεις, οι οποίες ολοκληρώνονται σε 2,5 ώρες.

7Είναι όλες οι βόλτες σας φιλικές προς τα αναπηρικά καροτσάκια;

Όλοι οι περίπατοι μπορούν να οργανωθούν για άτομα που χρησιμοποιούν αναπηρικά καροτσάκια, αλλά οι πιο συνιστώμενες είναι: η Παλιά Εβραϊκή Συνοικία, η Παλιά Πράγα και το (Ghost Walk) και η Μεσαιωνική Πράγα καθώς οι άλλες εκδρομές χρησιμοποιούν μεταφορά με σκάφος ή τραμ.

 

8Τα μίνι λεωφορεία θερμαίνονται/κλιματίζονται;

Ναι, όλα τα μικρά λεωφορεία μας θερμαίνονται το χειμώνα και κλιματίζονται το καλοκαίρι. Ανοιχτά πανοραμικά λεωφορεία χρησιμοποιούνται για ορισμένες περιηγήσεις τους καλοκαιρινούς μήνες (συνήθως από τα μέσα Ιουνίου έως τα μέσα Σεπτεμβρίου) εάν ο καιρός το επιτρέπει. Αυτά τα λεωφορεία έχουν ανοιχτή οροφή και μερικά δεν έχουν επίσης παράθυρα με τζάμια.

FAQ - Εκδρομές/Ημερήσιες εκδρομές

1Όταν κάνω κράτηση για την εκδρομή σας εκτός Πράγας, θα μπορώ να εξερευνήσω μόνος μου ή να ψωνίσω κ.λπ.;

Ναί. Εάν κάνετε κράτηση για μια κοινή/οργανωμένη εκδρομή αφού φτάσετε στον προορισμό, ο οδηγός σας θα σας κάνει μια ξενάγηση. Μετά την ξενάγηση, θα έχετε ελεύθερο χρόνο για να περάσετε μόνοι σας (συνήθως μία ή το πολύ δύο ώρες, ανάλογα με τον τύπο της εκδρομής). Εάν κάνετε κράτηση για ιδιωτική εκδρομή, αποφασίζετε πόσο καιρό θα μείνετε και τι θέλετε να δείτε.

2Τι είδους γεύμα σερβίρετε σε ταξίδια εκτός Πράγας;

Προσφέρεται μεσημεριανό γεύμα σε ένα ωραίο εστιατόριο για συγκεκριμένες (μόνο για επιλεγμένες κοινές/οργανωμένες εκδρομές). Θα επιλέξετε κυρίως από μερικά γεύματα, όπως ένα παραδοσιακό τσέχικο γεύμα και ένα πιάτο για χορτοφάγους. Τα ποτά δεν περιλαμβάνονται.

Σε εκείνα τα ολοήμερα ταξίδια όπου το μεσημεριανό γεύμα δεν περιλαμβάνεται στην τιμή, θα έχετε ακόμα χρόνο να γευματίσετε μόνοι σας. Ο οδηγός σας θα χαρεί να σας δώσει μερικές συμβουλές για το εστιατόριο.

Κατά τη διάρκεια μισής ημέρας ταξιδιών (όπως το Terezín, το Kutná Hora ή το Konopiště), δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για ένα σωστό γεύμα, αλλά θα έχετε την ευκαιρία να αγοράσετε ένα σνακ.

Συχνές ερωτήσεις - Κρουαζιέρες στο ποτάμι

1Ποια είναι η προτεινόμενη ώρα παραλαβής από το ξενοδοχείο μας για αυτήν την εκδρομή;

Η συμβουλή μας είναι μεταξύ 9 και 10 π.μ. Ωστόσο, αυτή είναι μόνο η σύστασή μας, και μπορείτε να καθορίσετε οποιαδήποτε στιγμή που σας ταιριάζει.

2Υπάρχουν τουαλέτες στα σκάφη;

Ναι, κάθε σκάφος είναι εξοπλισμένο με τουαλέτες.

3Πώς είναι τοποθετημένα τα σκάφη;

Κάθε σκάφος έχει ένα κλειστό κάτω κατάστρωμα (όπου βρίσκεται ο μπουφές) και ένα ανοιχτό κατάστρωμα ηλιοθεραπείας με τραπέζια.

4Υπάρχουν ιδιωτικά τραπέζια για δύο στα σκάφη;

Η πλειοψηφία των τραπεζιών είναι για έξι καλεσμένους, μερικά για τέσσερις. Δεν υπάρχουν τραπέζια για δύο, αλλά τα ζευγάρια μπορούν να έχουν τα δικά τους τραπέζια εάν η κρουαζιέρα δεν είναι γεμάτη. Εάν θέλετε να έχετε ένα τραπέζι μόνο για δύο, ίσως να θέλετε να κλείσετε μερικές από τις ιδιωτικές ρομαντικές κρουαζιέρες μας.

5Οι κρουαζιέρες που προσφέρονται είναι ευχάριστες;

Οι κρουαζιέρες είναι απολαυστικές αλλά δεν πρέπει να συγκρίνονται με τις πολυτελείς κρουαζιέρες στο Παρίσι, που είναι σίγουρα πολύ πιο ακριβές. Για δείπνο και μεσημεριανό κρουαζιέρες, το γεύμα σερβίρεται σε μπουφέ, που μπορεί να μην ταιριάζει σε όλους. Εάν χρειάζεστε μενού a la carte, θα πρέπει να εξετάσετε την κρουαζιέρα μας στην Τζαζ. Ελάτε έχοντας κατά νου αυτή την προσδοκία και θα έχετε μια καλή βραδιά.

6Προσφέρετε εκπτώσεις για μεγάλες ομάδες;

Για γκρουπ 20 ατόμων και άνω, μπορούμε να παρέχουμε ειδικές εκπτώσεις, μενού κ.λπ.

7Ποιος είναι ο ενδυματολογικός κώδικας για τις εκδρομές και τις κρουαζιέρες;

Το Smart casual από τζιν μέχρι κοστούμια και βραδινά φορέματα θεωρείται ΟΚ.