Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις
PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro
Αυτοί είναι οι Όροι και Προϋποθέσεις της PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, s.r.o.,
με έδρα στη διεύθυνση Velvarská 1701/25, Πράγα 6, Ταχυδρομικός Κώδικας: 160 00, αριθμός μητρώου εταιρείας: 27593622.
Ένας Πελάτης που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro, με έδρα τη Velvarská 1701/25, Prague 6, ταχυδρομικός κώδικας: 160 00, ID: 27593622, αποδέχεται πλήρως αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις υπογράφοντας την παραγγελία ή τη σύμβαση ή τοποθετώντας μια παραγγελία ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας. Η επιβεβαίωση μιας παραγγελίας δηλώνει τη ρητή συγκατάθεσή σας στους όρους και τις προϋποθέσεις στους οποίους αναφέρεται η παραγγελία ή η σύμβαση αποστολής. Πελάτης που διαφωνεί με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις δεν δικαιούται να συνάψει οποιαδήποτε συμφωνία με την Εταιρεία ή να υποβάλει παραγγελία μέσω του δικτυακού τόπου της Εταιρείας.
Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, όλες οι υπηρεσίες μεταφοράς και η διαμεσολάβηση αυτών των υπηρεσιών παρέχονται αποκλειστικά από ταξινομημένα αυτοκίνητα ταξί χωρίς ταξίμετρο σύμφωνα με τον νόμο αριθ. 111/1994 Coll., Οδικές μεταφορές, σύμφωνα με το άρθρο 21 παράγραφος 4, βάσει προηγούμενης γραπτής σύμβασης, και για πολυθέσια βαγόνια χωρητικότητας άνω των εννέα ατόμων, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, ως περιστασιακή οδική μεταφορά επιβατών.
Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις υποβάλλονται σε επεξεργασία από τις σχετικές διατάξεις του νόμου αριθ. 89/2012 Coll. του Αστικού Κώδικα.
Η προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της Εταιρείας υλοποιείται με την τροποποίηση του νόμου αριθ. 101/2000 Συντ. για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
-
Βασικοί Όροι
1.1 Η Εταιρεία - η Εταιρεία είναι ο μεταφορέας ή ο διαμεσολαβητής της μεταφοράς της PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, s.r.o., με έδρα τη διεύθυνση Velvarská 25, Πράγα 6, ταχυδρομικός κώδικας: 160 00, ID: 27593622, η οποία παρέχει ή οργανώνει μεταφορές και άλλες υπηρεσίες με βάση τους παρόντες επιχειρηματικούς όρους για τον Πελάτη.
1.2 Ο Πελάτης - ένα πρόσωπο ή μια εταιρεία που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της Εταιρείας βάσει παραγγελίας ή σύμβασης, με την επιφύλαξη των παρόντων επιχειρηματικών όρων και προϋποθέσεων.
1.3 Όροι και Προϋποθέσεις - οι όροι υπό τους οποίους η Εταιρεία παρέχει τις υπηρεσίες μεταφοράς ή διαμεσολάβησης στον Πελάτη- απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση των υπηρεσιών της Εταιρείας είναι η ρητή συγκατάθεση του Πελάτη σχετικά με τους όρους αυτούς.
1.4 Η Υπηρεσία/Μεταφορά - η πραγματική μεταφορά ή η διαμεσολάβηση για τη Μεταφορά, τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες ή άλλες υπηρεσίες προς τον Πελάτη που εκτελούνται ή μεσολαβούνται από την Εταιρεία.
1.5 Ο Οδηγός – ο Οδηγός είναι υπάλληλος της PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro, ή συμβασιούχος οδηγός με τον οποίο η PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro, κανονίζει μια υπηρεσία μεταφοράς
1.6 Προσωπικά Δεδομένα Πελατών - προσωπικά δεδομένα που, σε σχέση με την παραγγελία ή την υλοποίηση των δραστηριοτήτων της Εταιρείας για τον Πελάτη, κοινοποιούνται από τον Πελάτη της Εταιρείας.
-
Προσωπικά Δεδομένα Πελατών και Χειρισμός αυτών των Δεδομένων
2.1 Η Εταιρεία χρησιμοποιεί τα Προσωπικά Δεδομένα των Πελατών που οι Πελάτες κοινοποιούν στην Εταιρεία για την παροχή των Υπηρεσιών της στους Πελάτες με σκοπό την ορθή διασφάλιση και υλοποίηση της Υπηρεσίας.
2.2. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα συλλέγονται, καταγράφονται και τυγχάνουν χειρισμού σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία της ΕΕ, ιδίως τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ) και τον νόμο αριθ. 101/2000 Coll., τον νόμο περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
2.3 Συμφωνώντας με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις και τσεκάροντας τη συγκατάθεση για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων στη σχετική παραγγελία, ο Πελάτης παρέχει στην Εταιρεία τη ρητή συγκατάθεσή του για την επεξεργασία, το χειρισμό και την αποθήκευση των προσωπικών και άλλων δεδομένων που παρέχει ο Πελάτης, ή ένα πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από αυτόν, στην Εταιρεία.
2.4 Ο Πελάτης παρέχει τη συγκατάθεσή του στην Εταιρεία να επεξεργάζεται τα προσωπικά και άλλα δεδομένα του επ' αόριστον, αλλά μόνο για την εκτέλεση των υπηρεσιών της Εταιρείας που έχει παραγγείλει ο Πελάτης (υπηρεσία μεταφοράς επιβατών και αποσκευών). Η Εταιρεία υποχρεούται να διαθέσει τα προσωπικά δεδομένα που δεν χρειάζεται πλέον για την εκτέλεση της παραγγελίας.
2.5 Ο Πελάτης συμφωνεί να χρησιμοποιεί τα Προσωπικά και άλλα Δεδομένα του/της μόνο με την αυστηρή τήρηση των όρων που προβλέπονται από τη νομοθεσία για τη διαχείριση των εν λόγω Προσωπικών και άλλων Δεδομένων.
2.6 Η Εταιρεία υποχρεούται να επεξεργάζεται Προσωπικά Δεδομένα και άλλα Δεδομένα Πελάτη μόνο στο βαθμό που είναι απολύτως απαραίτητο και μόνο στο βαθμό που η Εταιρεία χρειάζεται αυτά τα Δεδομένα για να εκτελέσει σωστά τις δραστηριότητές της και να παρέχει τις υπηρεσίες της στον Πελάτη.
2.7 Ο Πελάτης συμφωνεί ότι εάν διαφωνεί με τους όρους χρήσης της Εταιρείας των Προσωπικών και άλλων Δεδομένων του, δεν δικαιούται να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της Εταιρείας για να τις απορρίψει ή να μην τις χρησιμοποιήσει.
2.8 Η Εταιρεία αναλαμβάνει να παρέχει Προσωπικά και άλλα Δεδομένα Πελάτη, τόσο σε ηλεκτρονική όσο και σε έντυπη μορφή. Για το σκοπό αυτό, η Εταιρεία έχει ορίσει υπεύθυνο πρόσωπο για τη διασφάλιση της σωστής διαχείρισης των προσωπικών στοιχείων των Πελατών.
2.9 Η προστασία των Προσωπικών και άλλων Δεδομένων Πελατών θα πραγματοποιείται από την Εταιρεία στο πλαίσιο των εσωτερικών, νομικών και διοικητικών της μέτρων, ιδίως σύμφωνα με τη δική της εσωτερική οδηγία για την προστασία και το χειρισμό των Προσωπικών Δεδομένων των Πελατών και να μην χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες τρίτων μερών και εταιρειών για τη διασφάλιση του χειρισμού Προσωπικών και άλλων Δεδομένων Πελατών.
2.10 Οι διατάξεις για την Προστασία Προσωπικών και άλλων Δεδομένων Πελατών ισχύουν τόσο για τον Πελάτη ως φυσικό πρόσωπο όσο και για μεσάζοντες, νομικά πρόσωπα και επιχειρηματίες που εκτελούν εντολές και τη διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων των Πελατών της Εταιρείας με σκοπό την παραγγελία του Υπηρεσίες.
2.11 Η Εταιρεία ευθύνεται για τις ζημίες που προκαλούνται στους Πελάτες από την παραβίαση των καθηκόντων τους κατά τον χειρισμό των Προσωπικών Δεδομένων τους. Ωστόσο, προϋπόθεση για την αξίωση αποζημίωσης από τον Πελάτη είναι η έγκαιρη καταγγελία και η καταγγελία για παράβαση καθήκοντος από την Εταιρεία. Οι καταγγελίες πρέπει να είναι τεκμηριωμένες, να αποδεικνύεται πλήρως και ανεπιφύλακτα η παραβίαση των υποχρεώσεων της Εταιρείας και η αξίωση πρέπει να αναγνωρίζεται από την Εταιρεία.
2.12 Οι διατάξεις για την προστασία των προσωπικών και άλλων δεδομένων των Πελατών εφαρμόζονται τόσο στο φυσικό πρόσωπο που παραγγέλνει όσο και στους μεσάζοντες, νομικά πρόσωπα και επιχειρηματίες που εκτελούν παραγγελίες και διαβιβάζουν προσωπικά δεδομένα των Πελατών στην Εταιρεία με σκοπό την παραγγελία των υπηρεσιών της.
2.13 Η Εταιρεία ευθύνεται για ζημίες που προκαλούνται στους Πελάτες λόγω παράβασης των υποχρεώσεών της κατά τον χειρισμό των προσωπικών τους δεδομένων. Ωστόσο, η έγκαιρη καταγγελία και αξίωση για παράβαση των υποχρεώσεων της Εταιρείας αποτελεί προϋπόθεση για την αξίωση αποζημίωσης του Πελάτη. Η καταγγελία πρέπει να είναι τεκμηριωμένη, η παραβίαση των υποχρεώσεων της Εταιρείας πρέπει να αποδεικνύεται πλήρως και πέραν πάσης αμφιβολίας και η Εταιρεία πρέπει να αναγνωρίζει την καταγγελία.
2.14 Η Εταιρεία σέβεται το δικαίωμά σας να γνωρίζετε τα προσωπικά σας δεδομένα. Κατόπιν αιτήματος, θα σας παρέχουμε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε για εσάς, τον σκοπό της συλλογής τους και τον βαθμό χρήσης τους, δίνοντάς σας τη δυνατότητα ελέγχου των δεδομένων σας.
2.15 Εάν προσωπικά δεδομένα σχετικά με τον Πελάτη παρέχονται στην Εταιρεία από τρίτο μέρος (μονάδα διαμονής, ταξιδιωτικό γραφείο, πράκτορας κ.λπ.), η Εταιρεία θα μεταχειρίζεται τα δεδομένα αυτά με τον ίδιο τρόπο που θα τα είχε παράσχει ο Πελάτης στην Εταιρεία. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τον χειρισμό των προσωπικών δεδομένων από τους εν λόγω τρίτους.
2.16 Ο Πελάτης δικαιούται να ανακαλέσει τη συγκατάθεσή του για τη διαχείριση των προσωπικών του δεδομένων ανά πάσα στιγμή. Η ανάκληση της συγκατάθεσης πρέπει να παραδίδεται εγγράφως στην Εταιρεία. Σε περίπτωση ορθής ανάκλησης της συγκατάθεσης, ο Πελάτης ανακαλεί επίσης τη συγκατάθεσή του για την παροχή της υπηρεσίας. Σε σχέση με την απόσυρση της υπηρεσίας από τον Πελάτη, το δικαίωμα της Εταιρείας για αποζημίωση για τυχόν ζημίες που προκλήθηκαν δεν θίγεται.
-
Εγγύηση αποζημίωσης και ευθύνη για ζημίες
3.1. Η Εταιρεία ευθύνεται έναντι του Πελάτη για οποιαδήποτε ζημία ή ενόχληση εάν η Εταιρεία ή ο υπάλληλός της προκαλεί άμεσα ή έμμεσα τη ζημία. Σε περίπτωση που η μεταφορά του Πελάτη διαμεσολαβείται από άλλον μεταφορέα, ο μεταφορέας ευθύνεται για τη ζημία που προκλήθηκε από την εκτέλεση της μεταφοράς από αυτόν και ο Πελάτης αποδέχεται την υπηρεσία μεταφοράς του με την επιβίβαση στο όχημά του.
3.2. Ο Πελάτης λαμβάνει υπόψη του ότι δεν έχει αξιώσεις ευθύνης σε αυτά τα γεγονότα:
- Υπήρξε καθυστέρηση κατά τη διάρκεια της Μεταφοράς, είτε αρχικά κατά την άφιξη του Πελάτη είτε κατά την πραγματική πορεία της μεταφοράς, λόγω ανωτέρας βίας. Ως ανωτέρα βία ορίζεται η επέμβαση φυσικής καταστροφής, καιρικών συνθηκών, καιρικών συνθηκών, τροχαίου ατυχήματος που δεν προκαλείται από τον οδηγό της Εταιρείας ή οδηγό ενδιάμεσου μεταφορέα, συμφόρηση του δρόμου που προκαλείται από επισκευές δρόμων ή άλλες επικοινωνίες ή καθυστέρηση που προκαλείται από κυβέρνηση ή διοικητική παρέμβαση – αστυνομικοί κ.λπ.
- Υπήρξε καθυστέρηση στη Μεταφορά λόγω του Πελάτη ή άλλου παραγγελιοδότη (ταξιδιωτικός πράκτορας, ξενοδοχείο, τουριστικός πράκτορας κ.λπ.), για παράδειγμα, λόγω μη άφιξης στον συμφωνημένο χρόνο.
- Έχει προκληθεί ζημία στην περιουσία ή την υγεία του Πελάτη από τροχαίο ατύχημα που δεν προκλήθηκε από οδηγό της Εταιρείας ή οδηγό ενδιάμεσου μεταφορέα αλλά από άλλο οδηγό, ζώο ή άτομο.
- Υπήρξε ζημιά στην περιουσία του Πελάτη ή στην υγεία ή τη ζωή του λόγω οποιουδήποτε ελιγμού που ο οδηγός αναγκάστηκε να κάνει κατά τη μεταφορά για να αποτρέψει σημαντικότερες ζημιές ή συνέπειες, όπως η ανάγκη για απότομο φρενάρισμα λόγω της κατάστασης στο δρόμο, απότομες παρακάμψεις και ολίσθηση, όταν, εκτός αν αποδειχθεί το αντίθετο, ένας τέτοιος ελιγμός θεωρείται απαραίτητος, για παράδειγμα, για την αποφυγή σύγκρουσης με ζώο, άνθρωπο ή άλλο όχημα στο δρόμο κ.λπ.
- Η ζημιά προκλήθηκε λόγω αδιαφορίας του Πελάτη ή άλλου παραγγελιοδόχου (π.χ. ξεχνώντας να βάλει τις αποσκευές στο πορτ μπαγκάζ ή ξεχνώντας να τις ξεφορτώσει, απώλεια μικροαντικειμένων ή μετρητών κατά τη μεταφορά κ.λπ.).
3.3 Εάν προκληθεί ζημία στον Πελάτη λόγω παραλαβής σε διαφορετικό χρόνο από τον αναγραφόμενο στην παραγγελία, ο Πελάτης δικαιούται συμβατική ποινή που αντιπροσωπεύει κατ' αποκοπή αποζημίωση με ανώτατο όριο 2.000 CZK. Ωστόσο, η ζημία πρέπει να είναι αποδεδειγμένη και τεκμηριωμένη από τον Πελάτη, ο οποίος πρέπει να υποβάλει καταγγελία σύμφωνα με τους παρόντες Όρους.
3.4 Χρησιμοποιώντας τα μέσα μεταφοράς της Εταιρείας ή χρησιμοποιώντας υπηρεσίες διαμεσολάβησης μεταφοράς, ο Πελάτης δηλώνει ρητά ότι βρίσκει το ποσό του συμβατικού προστίμου έως και 2 000 CZK ως κατ' αποκοπή αποζημίωση για ζημίες που προκλήθηκαν από ή σε σχέση με τη μεταφορά απολύτως επαρκής και συμφωνεί με αυτό το ποσό. Σε περίπτωση διαφωνίας, ο Πελάτης δεν δικαιούται να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της Εταιρείας και η Εταιρεία υποχρεούται να αρνηθεί την παροχή τέτοιων υπηρεσιών.
3.5 Εάν ο Πελάτης προτίθεται να διεκδικήσει αποζημίωση που υπερβαίνει τη συμβατική ποινή των 2 000 CZK, τότε υποχρεούται να ασφαλιστεί ο ίδιος σε περίπτωση ζημίας. Αυτή η υποχρέωση ασφάλισης έναντι ζημιών σε περίπτωση τραυματισμού έχει εκπληρωθεί από τον Πελάτη βάσει της επιβίβασης και ο Πελάτης αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη όσον αφορά την εκπλήρωση αυτής της υποχρέωσης.
-
Καθορισμός Χρόνου Έναρξης Μεταφοράς
4.1 Ωστόσο, ο Πελάτης ή άλλος παραγγελέας αναγνωρίζει ρητά ότι είναι υποχρεωμένος να διαπραγματευτεί την ώρα αναχώρησης του Πελάτη, δηλαδή την ώρα άφιξης της μεταφοράς πολύ νωρίτερα (για παράδειγμα, πριν από την αναχώρηση, την έναρξη μιας άλλης πτήσης, κ.λπ.), συμπεριλαμβανομένης της αντιστάθμισης τουλάχιστον 30 λεπτών, για την αποφυγή καθυστερήσεων στον μεταφορέα λόγω ανωτέρας βίας, κακής κυκλοφορίας ή οδικών επιπλοκών (ατυχήματα, μποτιλιαρίσματα και άλλους κυκλοφοριακούς περιορισμούς).
4.2 Εάν ο Πελάτης ή άλλος παραγγελιοδότης δεν τηρήσει τα προαναφερθέντα όρια και τα χρονικά περιθώρια που αναφέρονται στην παραγγελία του κατά τον καθορισμό του χρόνου επιβίβασης και, κατά συνέπεια, υποστεί ζημία εξαιτίας αυτού, δεν δικαιούται αποζημίωση για τη ζημία αυτή από την Εταιρεία.
-
Μέθοδοι Παραγγελίας
5.1 Παρέχουμε όλες τις υπηρεσίες με βάση τις παραγγελίες του Πελάτη ή άλλου πελάτη (ξενοδοχείο, ταξιδιωτικό γραφείο, τουριστικός πράκτορας κ.λπ.). Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά μέσω του δικτυακού μας τόπου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή SMS. Η σύμβαση για τη μεταφορά προσώπων, που βασίζεται στην παροχή υπηρεσιών από την Εταιρεία προς τον Πελάτη, δημιουργείται με βάση τη δεσμευτική επιβεβαίωση της παραγγελίας. Αυτή η επιβεβαίωση είναι μια ασφαλής και δεσμευτική συμφωνία που λαμβάνεται μέσω SMS, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ιστότοπου. Η επιβεβαίωση της παραλαβής της παραγγελίας στο σύστημα δεν θεωρείται δεσμευτική έως ότου επιβεβαιωθεί από την Εταιρεία, οπότε ο Πελάτης ενημερώνεται επίσης ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της Εταιρείας μόνο αφού συμφωνήσει με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις και τσεκάρει τη συγκατάθεση για τον χειρισμό των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη.
Μέθοδοι εκτέλεσης εντολών:
- Παραγγελία που δημιουργείται από τον Πελάτη μέσω του δικτυακού τόπου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (σύμβαση μεσιτείας), όπου ο Πελάτης καταβάλλει το τίμημα απευθείας στον μεταφορέα, ως τρίτο μέρος που εκτελεί τη μεταφορά.
- μια παραγγελία που δημιουργείται από τον Πελάτη μέσω του δικτυακού τόπου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπου ο Πελάτης καταβάλλει το τίμημα απευθείας στην Εταιρεία που παρέχει τη μεταφορά.
- παραγγελία που δημιουργείται μέσω συνεργάτη της Εταιρείας, π.χ. ταξιδιωτικό γραφείο, ξενοδοχείο ή εταιρικός πελάτης, όπου ο συνεργάτης καταβάλλει το τίμημα απευθείας στην Εταιρεία βάσει μηνιαίου τιμολογίου.
Άλλες μορφές εντολών δεν επιτρέπονται.
5.2 Μια παραγγελία που επιβεβαιώνεται από την Εταιρεία (ή μέρος αυτής) θεωρείται δεσμευτική και για τα δύο μέρη, εκτός εάν παραβιάζονται οι όροι της σύμβασης που συμφωνήθηκαν κατά τη στιγμή της επιβεβαίωσης. Ειδικότερα, το περιεχόμενο της παραγγελίας (ακριβείς προδιαγραφές της μεταφοράς και ο αριθμός των μεταφερόμενων προσώπων), η τιμή της μεταφοράς, ο τρόπος πληρωμής και η συναίνεση στους επιχειρηματικούς όρους - ιδίως με το μέγιστο ποσό της συμβατικής ποινής και τον περιορισμό της ευθύνης της Εταιρείας για τις ζημίες που προκαλούνται, καθώς και η προθεσμία υλοποίησης.
5.3 Η Σύμβαση συνάπτεται την ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελίας από τον εκπρόσωπο της Εταιρείας, όταν αυτή τίθεται σε ισχύ. Η Σύμβαση δεν συνάπτεται ποτέ αμέσως πριν ή κατά τη στιγμή της μεταφοράς. Κατά την επιβίβαση στη μεταφορά, η μεταφορά αρχίζει σύμφωνα με την προηγουμένως δεσμευτική σύμβαση για τη μεταφορά επιβατών, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη συνέχιση της υπηρεσίας.
5.4. Η Εταιρεία έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την εναρμόνιση και συμμόρφωση του ιστότοπου και των εντύπων παραγγελιών της με τις σχετικές απαιτήσεις της ενωσιακής και εγχώριας νομοθεσίας. Έχει εφαρμόσει τους μηχανισμούς που απαιτούνται για την ενημέρωση των Πελατών, τη διασφάλιση της συγκατάθεσής τους για τη διαχείριση των προσωπικών τους δεδομένων και την ολοκληρωμένη ενημέρωσή τους για τους όρους και τις προϋποθέσεις της υπηρεσίας.
-
Επιλογές πληρωμής
6.1 Σε μετρητά
Κατά την πληρωμή μιας μεταφοράς ή άλλης υπηρεσίας με μετρητά, ο οδηγός ή ο εκπρόσωπος της Εταιρείας δέχεται μόνο κορώνες Τσεχίας (CZK) και νομίσματα που είναι προαιρετικά κατά τη διαδικασία κράτησης, δηλαδή λίρες Αγγλίας (GBP), ευρώ (EUR), δολάρια ΗΠΑ (USD) και άλλα. Οι πληρωμές σε μετρητά σε ξένο νόμισμα βασίζονται στην τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία της τσεχικής κορώνας την ημέρα της παραλαβής, που καθορίζεται από την Εταιρεία και όχι στην τρέχουσα ισοτιμία την ημέρα της κράτησης.
6.2 Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
Εάν ο Πελάτης πληρώσει με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα μέσω διαδικτύου, είναι δυνατή η πραγματοποίηση πληρωμών στα ακόλουθα νομίσματα: CZK, EUR, GBP και USD. Εάν ο Πελάτης πληρώσει απευθείας στον οδηγό ή σε εκπρόσωπο της Εταιρείας, είναι δυνατή η πληρωμή μόνο σε CZK και μόνο με κάρτες των οποίων τα λογότυπα εμφανίζονται στον ιστότοπο της Εταιρείας. Εάν ο Πελάτης πληρώσει ηλεκτρονικά εκ των προτέρων, ο οδηγός ή ο εκπρόσωπος της Εταιρείας ενημερώνεται για την πληρωμή- η εκτύπωση απόδειξης πληρωμής είναι περιττή.
6.3 Τραπεζικό έμβασμα
Η πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα (με μηνιαία χρέωση μετά την πληρωμή) είναι δυνατή μόνο κατόπιν αιτήματος ή όταν η Εταιρεία έχει επιτρέψει στον Πελάτη αυτή την επιλογή πληρωμής. Διαφορετικά, ο Πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τιμολόγιο ως προκαταβολή πριν από την εκτέλεση της παραγγελίας. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δικαιούται να ακυρώσει την παραγγελία. Τα τιμολόγια μπορούν να εκδοθούν μόνο στα ακόλουθα νομίσματα: CZK και EUR.
-
Αποδείξεις πληρωμής και τιμολόγηση
Για τις πληρωμές που γίνονται απευθείας στον οδηγό (με πιστωτική κάρτα ή μετρητά), θα στείλουμε στον Πελάτη μια απόδειξη με email την ημέρα της παραλαβής μόλις ολοκληρωθεί το ταξίδι. Για πληρωμές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας, ο Πελάτης θα λάβει απόδειξη (φορολογικό τιμολόγιο) μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή. Εάν ο Πελάτης πληρώσει με τιμολόγιο (τραπεζικό έμβασμα), το τιμολόγιο εκδίδεται από την Εταιρεία και η τιμή περιλαμβάνει τον ΦΠΑ. Εάν το παραστατικό εκδίδεται απευθείας από τον συμβατικό οδηγό, το φορολογικό παραστατικό μπορεί να περιλαμβάνει ή όχι ΦΠΑ, ανάλογα με το εάν ο οδηγός είναι εγγεγραμμένος υπόχρεος ΦΠΑ ή όχι. Όλες οι αναγραφόμενες τιμές είναι τελικές και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
-
Πληρωμή για το ταξίδι επιστροφής
Εάν η κράτηση περιλαμβάνει ταξίδι με επιστροφή ή πολλαπλά ταξίδια, ο πελάτης μπορεί να πληρώσει το συνολικό ποσό με μία πληρωμή ή να πληρώσει για κάθε ταξίδι ξεχωριστά. Εάν ο πελάτης πληρώνει απευθείας τον οδηγό, δεν είναι δυνατή η πληρωμή για όλες τις διαδρομές ταυτόχρονα, αλλά μόνο για μια συγκεκριμένη διαδρομή.
-
Προκαταβολές
Για παραγγελίες όπου η τοποθεσία παραλαβής βρίσκεται εκτός Πράγας, η Εταιρεία ενδέχεται να ζητήσει προκαταβολή για τις επιλεγμένες λιμουζίνες (π.χ. Hummer H200, Lincoln TC120, Lancia Thema, Mercedes S), καθώς και για ταξίδια και παραγγελίες που αφορούν μεγαλύτερες ομάδες. Η πληρωμή αυτή πρέπει να γίνει τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα παραλαβής. Στις περιπτώσεις αυτές, η εταιρεία του πελάτη πρέπει να επιβεβαιώσει την προκαταβολή και να καθορίσει τον τρόπο πληρωμής. Εάν δεν πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη προκαταβολή, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία χωρίς επιστροφή χρημάτων.
-
Αλλαγή Προϋποθέσεων Κράτησης και Ακύρωσης
10.1 Τακτικές μεταφορές (μεταφορές)
Εάν ο Πελάτης επιθυμεί να αλλάξει ή να ακυρώσει την κράτησή του, μπορεί να το κάνει μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας - https://www.prague-airport-transfers.co.uk/, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου πριν από την αναχώρηση - τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την ώρα παραλαβής. Εάν ο Πελάτης έχει ήδη πληρώσει για την παραλαβή και ακυρώσει τη διαδρομή εντός του απαιτούμενου χρόνου, η Εταιρεία θα του επιστρέψει τα χρήματα ή η υπηρεσία δεν θα τιμολογηθεί. Εάν ο Πελάτης δεν ακυρώσει εγκαίρως την υπηρεσία, η προκαταβολή που έχει καταβληθεί ή το ποσό για την εκτέλεση της μεταφοράς θεωρείται το ποσό της συμβατικής ποινής που αποζημιώνει την Εταιρεία για τη ζημία που προκλήθηκε από την καθυστερημένη ακύρωση.
10.2 Μεταφορά με σημείο παραλαβής εκτός Πράγας
Οι αλλαγές και οι ακυρώσεις των μεταφορών με καθορισμένο σημείο παραλαβής εκτός Πράγας υπόκεινται σε διαφορετικούς όρους ακύρωσης. Οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα παραλαβής, διαφορετικά η Εταιρεία θα χρεώσει ένα τέλος ακύρωσης 100% ως κατ' αποκοπή αποζημίωση με τη μορφή συμβατικής ποινής που καταβάλλεται από τον Πελάτη. Ο λόγος για την εφαρμογή 100% ακύρωσης (συμβατική ποινή) είναι η κάλυψη όλων των εξόδων της παραγγελθείσας και μη μεταφοράς από την Εταιρεία.
10.3 Λιμουζίνες
Οι αλλαγές και οι ακυρώσεις των λιμουζινών (όπως Hummer H200, Lincoln TC120, Lancia Thema, Mercedes S) υπόκεινται σε όρους ακύρωσης σε σχέση με τις κανονικές μεταφορές. Οι ακυρώσεις πρέπει να πραγματοποιούνται τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα παραλαβής, διαφορετικά η Εταιρεία θα χρεώσει ακυρωτικά τέλη 100%. Ο λόγος για την εφαρμογή ακυρωτικού 100% είναι η κάλυψη όλων των εξόδων της παραγγελθείσας και αφύλακτης Μεταφοράς από την Εταιρεία. Εάν η πτήση σας έχει σημαντική καθυστέρηση (πάνω από 20 λεπτά), ενδέχεται να μην μπορούμε να σας παρέχουμε την υπηρεσία κράτησης. Σε τέτοιες περιπτώσεις, προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση και θα σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή δυνατότητα αλλαγής της κράτησης σε μεταγενέστερη ώρα ή σε εναλλακτικό όχημα. Οι καταστάσεις αυτές εξαιρούνται πλήρως από το σύστημα αποζημίωσής μας.
10.4 Εκδρομές, περιηγήσεις και άλλες υπηρεσίες
Οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται τουλάχιστον δύο ώρες πριν από το προγραμματισμένο ταξίδι. Διαφορετικά, η Εταιρεία θα χρεώσει 100% ακυρωτικά (συμβατική ποινή, ως κατ' αποκοπή αποζημίωση για καθυστερημένη ακύρωση). Για μεγαλύτερα γκρουπ ή κρατήσεις που απαιτούν προκαταβολή, οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Διαφορετικά, η Εταιρεία θα χρεώσει 100% ακυρωτικά τέλη ως κατ' αποκοπή αποζημίωση με τη μορφή συμβατικής ποινής που καταβάλλεται από τον Πελάτη. Το τέλος ακύρωσης 100% καλύπτει όλα τα έξοδα της υπηρεσίας που έχει ήδη παραγγελθεί και δεν έχει ανατεθεί εκ μέρους της Εταιρείας.
-
Επιστροφές χρημάτων, παράπονα πληρωμών και καταναλωτικές διαφορές
Εάν ο Πελάτης ακυρώσει μια προπληρωμένη ηλεκτρονική υπηρεσία και δικαιούται επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα θα επιστραφούν αυτόματα στην κάρτα (τραπεζικό λογαριασμό) που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή της παραγγελίας, συνήθως εντός 5 εργάσιμων ημερών. Διαφορετικά, όλες οι αιτήσεις επιστροφής χρημάτων για ακυρωμένες ή απλήρωτες υπηρεσίες πρέπει να υποβληθούν εντός 30 ημερών εγγράφως ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική ή ταχυδρομική διεύθυνση της Εταιρείας.
Σε περίπτωση διαφωνίας σχετικά με επιστροφή χρημάτων ή λανθασμένη χρέωση, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλύσει τη διαφορά με τη μορφή καταγγελίας ή αίτησης πληρωμής, η οποία στη συνέχεια επαληθεύεται δεόντως εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της αίτησης. Εάν η καταγγελία απορριφθεί, ο πελάτης μπορεί να απευθυνθεί στον φορέα επίλυσης καταναλωτικών διαφορών, βλ. παράγραφο 15.
-
Αποζημίωση και μέγιστη συμβατική ποινή
Οι αξιώσεις αποζημίωσης πρέπει να υποβάλλονται εντός 30 ημερών εγγράφως ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Εταιρείας. Μετά την εκπνοή αυτής της περιόδου, ο Πελάτης δεν έχει πλέον το δικαίωμα να διεκδικήσει αποζημίωση ή οποιαδήποτε σχετική αξίωση αποζημίωσης σχετικά με την εφαρμογή της συμβατικής ποινής. Ωστόσο, οποιαδήποτε καταγγελία του Πελάτη θα διερευνηθεί επαρκώς. Η αποζημίωση για ζημία/επιβάρυνση περιορίζεται σε μέγιστο ποσό ίσο με την τιμή μεταφοράς ανά κράτηση, το οποίο όμως δεν υπερβαίνει τις 2.000 CZK - μέγιστη συμβατική ποινή. Οι αποζημιώσεις εξαιρούνται όταν, για λόγους υλικοτεχνικής υποστήριξης, παρέχεται ένα βαγόνι αντικατάστασης του ίδιου τύπου ή το ίδιο βαγόνι σε άλλο χρώμα και σε περιπτώσεις όπου η ζημία οφείλεται σε γεγονότα που ο πάροχος υπηρεσιών δεν μπορεί να επηρεάσει, όπως φυσικές καταστροφές. Οι αξιώσεις αποζημίωσης σε περίπτωση σημαντικής καθυστέρησης της πτήσης σας ή άφιξης νωρίτερα (περισσότερο από 20 λεπτά) εξαιρούνται επίσης από το σύστημα αποζημίωσής μας.
-
Παράπονα και Εφαρμογή της Συμβατικής Ποινικής
13.1 Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, ο Πελάτης πρέπει να ακολουθήσει αυτή τη διαδικασία χειρισμού παραπόνων. Εάν ένας Πελάτης επιθυμεί να διεκδικήσει αποζημίωση, πρέπει να ενημερώσει αμέσως την Εταιρεία για το πρόβλημα. Εάν ο Πελάτης δεν μπορεί να βρει τον οδηγό του ή έχει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα με μια συγκεκριμένη παραγγελθείσα υπηρεσία, επικοινωνεί άμεσα με την Εταιρεία μέσω τηλεφώνου. Εάν το πρόβλημα δεν επιλυθεί άμεσα ή στον βαθμό που απαιτείται, ο Πελάτης θα κοινοποιήσει το γεγονός αυτό στην Εταιρεία μέσω email ή γραπτώς και θα δώσει λεπτομέρειες για το παράπονο. Στη συνέχεια, η καταγγελία θα διερευνηθεί το συντομότερο δυνατό, συνήθως εντός λίγων ημερών.
13.2 Όλες οι απαραίτητες επαφές σχετικά με την Εταιρεία για σκοπούς υποβολής καταγγελίας ή διεκδίκησης συμβατικής ποινής/αποζημίωσης θα βρεθούν από τον Πελάτη στην παραγγελία ή στο συμβόλαιο μεταφοράς, ή αυτές οι επαφές θα βρίσκονται σε εμφανές σημείο στο αυτοκίνητο, ή η επαφή θα παρέχεται από τον αντίστοιχο οδηγό του αυτοκινήτου στο οποίο μεταφέρεται ο Πελάτης.
13.3 Σε περίπτωση παράβασης των υποχρεώσεων της Εταιρείας σχετικά με το χειρισμό και την αποθήκευση ή τη χρήση των Προσωπικών της Δεδομένων, ο Πελάτης έχει δικαίωμα καταγγελίας κατά της συμπεριφοράς της Εταιρείας σε αυτό το θέμα. Το παράπονο θα αποσταλεί από τον Πελάτη στη διεύθυνση ή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Εταιρείας, η οποία θα εξετάσει το παράπονο του Πελάτη, θα διερευνήσει και θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες τόσο σε σχέση με τον καταγγέλλοντα όσο και σε σχέση με άλλους Πελάτες.
-
Υποχρεώσεις του Πελάτη
14.1. Ο Πελάτης υποχρεούται να συμπεριφέρεται κατά τη μεταφορά σύμφωνα με τις οδηγίες του οδηγού και, ιδίως, να τηρεί τους κανονισμούς ασφαλείας της ισχύουσας μεταφοράς. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι έχει ενημερωθεί για όλες τις περιστάσεις, συμπεριλαμβανομένων των κανονισμών ασφαλείας, πριν από τη μεταφορά. Ο Πελάτης αναλαμβάνει επίσης την υποχρέωση να μην προξενήσει ζημιές στον μεταφορέα και το όχημα μεταφοράς με οποιονδήποτε τρόπο, να μην διατηρήσει την καθαριότητά του, να μην βλάψει την περιουσία άλλων μεταφερόμενων προσώπων και να μην προκαλέσει προβλήματα κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση παραβίασης των υποχρεώσεων αυτών, ο Πελάτης έχει επίγνωση της ευθύνης για τις ζημίες που προκαλούνται από την Εταιρεία, τον παραγγελθέντα Μεταφορέα ή τρίτους από τις ενέργειές τους.
14.2 Ο Πελάτης υποχρεούται επίσης να επιβιβαστεί στο όχημα την συμφωνημένη ώρα άφιξης, εκτός εάν διαπιστώσει ότι δεν μπορεί να επιβιβαστεί σε αυτό για βάσιμο λόγο (που αναφέρεται παραπάνω).
-
Εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών
Σε περίπτωση που προκύψει καταναλωτική διαφορά μεταξύ εμάς και του καταναλωτή στο πλαίσιο σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών, η οποία δεν μπορεί να επιλυθεί με αμοιβαία συμφωνία (π.χ. μια απαίτηση απορρίπτεται ως αδικαιολόγητη), ο καταναλωτής μπορεί να υποβάλει πρόταση για εξωδικαστική επίλυση της εν λόγω διαφοράς στον καθορισμένο φορέα για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, ο οποίος είναι: η Τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου (Κεντρική Επιθεώρηση - Τμήμα ΕΕΔ). Αφού ο καταναλωτής εκφράσει τη γνώμη του, η τελευταία θα προτείνει λύση στη διαφορά.
Σε περίπτωση καταναλωτικής διαφοράς σχετικά με την πώληση των προϊόντων μας ή την παροχή των υπηρεσιών μας, η Τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου - www.coi.cz ("CTIA") είναι η αρμόδια αρχή για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της για οποιαδήποτε καταναλωτική διαφορά. Από τις 15 Φεβρουαρίου 2016, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/ για να υποβάλετε πρόταση για την έναρξη εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών και να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (συμπεριλαμβανομένων των διασυνοριακών διαφορών). Ενδέχεται επίσης να υπάρχουν και άλλα λεγόμενα εξουσιοδοτημένα πρόσωπα/φορείς για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, όπου είναι επίσης δυνατή η έναρξη - επίλυση εξωδικαστικής επίλυσης.
-
Ισχύς αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων
Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν για αόριστο χρονικό διάστημα από την 1η Σεπτεμβρίου 2024. Σε περίπτωση αλλαγών στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, οι οποίες επιφυλάσσονται από την Εταιρεία, ο Πελάτης θεωρείται ότι δεσμεύεται από τους Όρους και Προϋποθέσεις στην έκδοση που ίσχυε κατά τον χρόνο υπογραφής της σύμβασης ή αποστολής ή τοποθέτησης της έγκυρης παραγγελίας.