1Ποια οχήματα χρησιμοποιείτε για τις υπεραστικές μεταφορές;
Για έως και τέσσερις επιβάτες, χρησιμοποιούμε είτε ένα σεντάν αυτοκίνητο (συγκρίσιμο με ένα Volkswagen Passat/Škoda Superb) είτε ένα βαν (συγκρίσιμο με το Volkswagen Transporter/Mercedes Vito). Χρησιμοποιούμε επίσης ένα βαν για ομάδες έως οκτώ επιβατών. Για μεγαλύτερες ομάδες, μπορούμε είτε να χρησιμοποιήσουμε συνδυασμό οχημάτων είτε μεγαλύτερα μίνι λεωφορεία (όπως ένα Mercedes Sprinter). Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, ενδέχεται να αναβαθμιστείτε σε καλύτερη κατηγορία δωρεάν για καλύτερη άνεση. Η μέγιστη ηλικία των αυτοκινήτων είναι πέντε χρόνια, αλλά κατά μέσο όρο ο στόλος μας είναι δύο ετών. Εάν χρειάζεστε ένα συγκεκριμένο μοντέλο, δώστε μια σημείωση κατά τη διαδικασία κράτησης και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες, ελέγξτε την ενότητα του στόλου μας για διαθέσιμα αυτοκίνητα. χρησιμοποιούμε μόνο εκείνες τις μάρκες που αναφέρονται σε αυτήν την ενότητα.
2Θα μιλάει ο οδηγός μου αγγλικά;
Ναι, όλοι οι οδηγοί μας μιλούν αγγλικά καθώς και τη μητρική τσέχικη γλώσσα και μερικές φορές και επιπλέον γλώσσες. Είναι στην ευχάριστη θέση να συζητήσουν μαζί σας την τοπική κουλτούρα, να παρέχουν χρήσιμες τοπικές γνώσεις σχετικά με μέρη ενδιαφέροντος και να απαντήσουν σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε.
3Παρέχετε φθηνότερη κοινή μεταφορά με λεωφορείο μεταξύ Πράγας και Kutná Hora;
Δυστυχώς δεν εκτελούμε τέτοια υπηρεσία για μεταφορές εκτός Πράγας. Ίσως θελήσετε να σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε το τρένο ή το λεωφορείο. Μπορούμε να κανονίσουμε τη μεταφορά από το αεροδρόμιο στο σταθμό τρένων ή λεωφορείων και μπορούμε να σας συμβουλεύσουμε για την καλύτερη διαθέσιμη μεταφορά.
4Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις και τις συμβουλές;
Οι αναγραφόμενες τιμές είναι all-inclusive, αλλά δεν περιλαμβάνουν προαιρετικό φιλοδώρημα για τον οδηγό. Δεν είναι υποχρεωτικό να δίνετε φιλοδώρημα στον οδηγό, αλλά αν είστε ευχαριστημένοι με τη μεταφορά, ένα φιλοδώρημα μεταξύ 5 και 10% εκτιμάται ιδιαίτερα.
5Μπορούμε να κλείσουμε Mercedes E class για αυτή τη διαδρομή;
Ναι, μπορείτε να επιλέξετε αυτήν την επιλογή κατά τη διαδικασία κράτησης. Λάβετε υπόψη ότι η τιμή είναι ελαφρώς υψηλότερη σε σύγκριση με το τυπικό όχημα.
6Ποια οχήματα χρησιμοποιείτε για τις υπεραστικές μεταφορές;
Ελέγξτε την ενότητα του στόλου μας για διαθέσιμα αυτοκίνητα. χρησιμοποιούμε μόνο εκείνες τις μάρκες που αναφέρονται σε αυτήν την ενότητα. Η μέγιστη ηλικία των αυτοκινήτων είναι πέντε χρόνια, αλλά κατά μέσο όρο ο στόλος μας είναι δύο ετών. Εάν χρειάζεστε ένα συγκεκριμένο μοντέλο, δώστε μια σημείωση κατά τη διαδικασία κράτησης και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας.
7Είμαστε μια ομάδα 8 ατόμων με μεγάλες τσάντες. Θα χωρέσουμε στο μίνι λεωφορείο σας;
Ελέγξτε τις προδιαγραφές του οχήματος στην ενότητα του στόλου μας ή στείλτε μας email πριν κάνετε κράτηση. Δυστυχώς, πιθανότατα εάν έχετε υπερβολικές αποσκευές, πιθανότατα δεν θα χωρέσετε στα τυπικά μας μίνι λεωφορεία που έχουν σχεδιαστεί για έως και 8 επιβάτες. Εάν συμβαίνει αυτό, θα χρειαστεί να κανονίσουμε ένα μεγάλο (και πολύ πιο ακριβό) μίνι λεωφορείο για έως και 20 επιβάτες, πιθανώς με έναν μεταφορέα αποσκευών.
8Είμαστε μια ομάδα 3 ατόμων με μεγάλες τσάντες. Πρέπει να κλείσουμε ένα σεντάν ή να χρησιμοποιήσουμε τη δωρεάν επιλογή αναβάθμισης minibus;
Εάν πιστεύετε ότι οι τσάντες σας δεν χωρούν σε ένα τυπικό σεντάν όχημα, είναι πάντα πιο ασφαλές να κάνετε κράτηση εκ των προτέρων για ένα μίνι λεωφορείο.
9Μπορούμε να σταματήσουμε για την τουαλέτα ή ένα γρήγορο δάγκωμα στο δρόμο;
Ναι, φυσικά – οι σύντομες στάσεις έως 15 λεπτά είναι δωρεάν. Για μεγαλύτερες στάσεις, ενδέχεται να ισχύει χρέωση αναμονής, αλλά μπορείτε να συμβουλευτείτε απευθείας τον οδηγό.
10Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε Wi-Fi ενώ χρησιμοποιούμε τη μεταφορά σας;
Παρακαλείστε να σημειώσετε κατά την κράτησή σας και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να παρέχουμε αυτήν την υπηρεσία.
11Θα παρευρεθώ σε μια συνάντηση και πρέπει ο οδηγός να με περιμένει πριν επιστρέψω. Ποια είναι η καλύτερη επιλογή για κράτηση;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η καλύτερη και φθηνότερη επιλογή είναι να κάνετε κράτηση για μεταφορά με επιστροφή την ίδια μέρα. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα πληρώνετε για ένα ταξίδι μετ' επιστροφής, μόνο ένα ναύλο απλής μετάβασης συν την αναμονή. Προσφέρουμε ακόμη ότι μπορείτε να επιστρέψετε στην Πράγα – είτε στο αεροδρόμιο είτε στο κέντρο της πόλης.
12Θέλουμε να κλείσουμε μεταφορά από την Kutná Hora στην Πράγα. Βλέπω ότι η εταιρεία σας εδρεύει στην Πράγα. Μπορείτε να παρέχετε μια τέτοια μεταφορά;
Ναι, παρέχουμε μεταφορές μεταξύ των δύο πόλεων (και προς τις δύο κατευθύνσεις). Αλλά εάν κάνετε κράτηση για μεταφορά που δεν προέρχεται από την Πράγα, η μεταφορά (ή τουλάχιστον μια προκαταβολή) πρέπει να πληρωθεί εκ των προτέρων.
13Τι περιλαμβάνεται στην τιμή; Υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις;
Η αναγραφόμενη τιμή είναι τελική και δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις για τις υπηρεσίες μας ή σύντομες στάσεις. Ωστόσο, οι προαιρετικές χρεώσεις μεγαλύτερης αναμονής δεν περιλαμβάνονται στην τιμή. Να είστε βέβαιοι ότι δεν θα υπάρξουν εκπλήξεις ή πρόσθετες χρεώσεις.